İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 1 Ocak-14 Şubat tarihleri arasında trafikte kesilen toplam cezaları paylaşarak hatırlatmada bulundu. Bakan Yerlikaya trafikte makas atanlara büyük yaptırımların geleceğini duyurdu.
Trafikte makas atanlara yeni yaptırımların geleceğini duyuran İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya resmi sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda; “1 Ocak-14 Şubat 2025 tarihleri arasında trafik ekiplerimizce; “Makas Atma” olarak tabir edilen art arda birden fazla tehlikeli şekilde şerit değiştirme ihlali ile ilgili toplam 12 bin 919 adet sürücüye/araca işlem yapıldı. İçişleri Bakanlığı olarak, bu ihlalin ve yol açtığı kazaların önlenmesi amacıyla; idari yaptırımların artırılması, sürücü belgesinin geri alınması ve araçların trafikten men edilmesine yönelik mevzuat çalışmalarımız tamamlanmak üzere. Unutmayın. Trafikte makas atmak sadece kendi canınızı değil, diğer sürücülerin hayatını da tehlikeye atar” ifad…