Depremde 7 üyesini kaybeden koro, Türkiye'nin dört bir yanında verdiği konserlerle hem yaşanan acıları unutturmamayı hem de deprem sürecinde destek olanlara teşekkür etmeyi amaçlıyor

Koro Şefi Yılmaz Özfırat:

"Türkiye’nin her noktasına gidip insanlara dokunmak istiyoruz. Aslında bu bir teşekkür konseri çünkü deprem 11 ilde olmadı, 81 ilde oldu. Herkes, bizimle aynı acıyı, aynı derdi yaşadı. Herkes, yaramıza koştu. Bu iyileşme sürecinde Türkiye'nin her noktasındaki insanlarla birlikte olmak istiyoruz"

Depremde…