Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak karne heyecanı yaşayan öğrencileri tebrik etti, öğretmenlere ve velilere teşekkür etti.
Başkan Filiz Gencan mesajında, uzun ve yoğun bir eğitim dönemini geride bırakan tüm öğrencileri gösterdikleri emek ve gayret nedeniyle kutlayarak, “Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan sevgili çocuklarımızı ve gençlerimizi gönülden tebrik ediyorum. Karnelerinizdeki notlar ne olursa olsun, önemli olan öğrenme azminiz, gösterdiğiniz çaba ve hayata karşı duyduğunuz meraktır. Her biriniz geleceğimizin en değerli temsilcilerisiniz” dedi.