Edirne’de Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazının ardından Eski Cami önünde vatandaşlara 3 bin kişilik aşure ikram edildi. Onur Yemek Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Kurum tarafından geleneksel olarak gerçekleştirilen etkinlik, yoğun katılımla gerçekleşti.
Cuma namazının ardından Eski Cami önünde kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtılırken, ikrama ilgi büyük oldu. Kısa sürede uzun kuyrukların oluştuğu etkinlikte, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürü bir kez daha yaşatıldı.