Pakdemir, yaptığı yazılı açıklamada, belediyenin hizmet üretmediğini ileri sürdü.
Belediyenin toplam borcunun 31 Aralık 2025 tarihi itibarıyla 362 milyon olduğunu 2024 ve 2025 yıllarında da toplam 29 taşınmazın iddia eden Pakdemir, "Bu satışlardan elde edilen 430 milyon lira bir gelir değil, Keşan için büyük bir kayıptır. Biz kendi dönemimizde pandemi ve depreme rağmen bir metrekare yer satmadan hizmet ürettik." dedi.
Belediyenin özel kalem harcamalarının israf şeklinde gerçekleştiğine ileri süren Pakdemir, son bir yıl içerisinde gerçekleşen harcamaların dikkat çekici olduğunu savundu.