Türkiye Çevre Ajansı (TÜÇA), 1 Temmuz 2026'da başlayacak zorunlu depozito sistemi öncesinde işletmeler için kayıt sürecini başlattı. Yılda 25 milyar ambalajın geri dönüşümünü hedefleyen sisteme dahil olmak isteyen market, büfe, restoran gibi tüm işletmelerin 1 Temmuz'a kadar DBYS'ye kaydolması gerekiyor.

Türkiye Çevre Ajansı’ndan Sıfır Atık için dev adım: İşletmeler için Depozito Sistemi’ne kayıt süreci başladı

1 Temmuz itibarıyla Türkiye genelinde hayata geçecek Depozitosu Olan…