Kurtuluş İlköğretim Okulu’nda, cumhuriyetin 100’üncü yılı kutlama etkinlikleri kapsamında “100’üncü Yılı Nostalji Sergisi” açılışı yapıldı. 3-D sınıfı öğrencilerinin evlerinden getirdiği ve okulda bulunan nostaljik eşyalar sergide gösterildi.

Cumhuriyet’in 100’üncü yılı kutlama etkinlikleri kapsamında Kurtuluş İlköğretim Okulu’nda “100’üncü Yılı Nostalji Sergisi” açıldı. 3-D sınıfı öğrencilerinin evlerinden getirdiği ve okulda bulunan nostaljik eşyalar ile oluşturulan sergiye, Medrese Ali Bey Mahallesi Muhtarı Nesrin Günay, öğretmenler, öğrenci ve veliler katıldı.

Sergide açıklamalarda bulunan Kurtuluş İlköğretim Okulu Müdürü Özer Gökçeciler, öğrencilerin geçmişte kullanılan çeşitli eşyaları tanıması amacıyla sergiyi düzenlediklerini dile getirdi. Gökçeciler; “Cumhuriyetimizin 100’üncü yılı anısına 3-D sınıfımız, daha önce büyüklerimizin, dedelerimizin, ninemizin kull…