Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, seçimlerin ardından göreve gelen belediye başkanlarına kentsel dönüşüm çağrısında bulunarak, “Hangi partide olursa olsun gelsinler. Kentsel dönüşüm yapmak istediklerinde, çalışma yapmak istediklerinde elimizden ne geliyorsa yapacağız. Çünkü deprem geldiğinde; evlerimizi, iş yerlerimizi yıktığında kimseye cinsiyet sormuyor. Böyle bir ortamda bizim adeta seferberlik ilan ederek bu konuları hassasiyetle çalışmamız gerekiyor.” dedi.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, bir dizi temas ve açılışta bulunmak üzere baba ocağı Kayseri’ye geldi. İlk olarak 31 Mart Mahalli İdareler Seçimlerinde yeniden seçilen Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’a hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak,…