Edirne’nin Meriç Nehri’ndeki 2 bin metrelik olimpik kürek parkurunda bu yıl gerçekleştirilen uluslararası şampiyonaların ikincisi olan Balkan Kürek Şampiyonası tamamlandı. 8 ülkeden 300 sporcunun katıldığı şampiyonaya 50 sporcu ile katılım sağlayan Türkiye Milli Takımı, 7 altın, 5 gümüş ve 6 bronz ile 18 madalya kazanarak, genel klasmanda ikinci, erkeklerde ise birinci olma başarısı gösterdi. Türkiye Kürek Federasyonu Başkanı Erhan Ertürk, sıradaki hedeflerinin dünya şampiyonasını Meriç Nehri’ne getirmek olduğunun altını çizerek; “Bu muhteşem organizasyonları daha büyükleriyle inşallah ülkemizde yaparak herkesi ağırlamaya devam edeceğiz. Avrupa Şampiyonası'nı düzenledikten sonra tabii ki hedefimiz dünya şampiyonası. 2027 Dünya Şampiyonası için Ocak ayında adaylığımızı açıklayacağız” dedi.
Türkiye’nin olimpik standartlardaki ilk kürek parkuru olan Meriç Nehri kürek parkuru, bu yıl ikinci kez uluslararası kürek organizasyonuna ev sahipliği yaptı. Geçtiğimiz hafta 7-8 Eylül tarihlerinde gerçekleştirilen Avrupa Kürek…