İl Genel Meclisi Çevre ve Sağlık Komisyonu Başkanı Serdar Çığla, denetimsiz ve bilinçsiz sanayileşme ve maden faaliyetlerinin çevre ve doğaya geri dönülemez zararlar verdiğine dikkat çekerek; “Çevre çok önemli, geriye döndüremiyorsun. Bugün maden bölgelerinde çevreyi görüyoruz. Kazıyorlar, kazıyorlar, kazıyorlar; 50 metre çukurları bırakıp gidiyorlar. Hızlı tren yapıldı. Ağaçlandırma yapacağız dediler, toprak aldılar, koydular. Hiçbirisi yapılmadı. İnanın bozulan bir yeri geriye getirmek çok zordur. Öncelikle önlem alınıp yapılması gerekir” diye konuştu.

Edirne İl Genel Meclisi’nin Haziran ayı oturumlarının 2’nci birleşimi Meclis Başkanı Çiğdem Gegeoğlu başkanlığında gerçekleştirildi. Yoklama alımı ve tutanak özetlerinin okunmasıyla başlayan toplantıda Çevre ve Sağlık Komisyonu tarafından hazırlanan Edirne merkezde belediye sınırlarının dışındaki işletme ve fabrikalardaki arıtma sistemlerinin durumu hakkındaki rapor, Komisyon Başkanı Serdar Çığla tarafından meclise aktarıldı.