Edirne’de görev yapan basın mensupları, Saraçlar Caddesi’nde 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla gerçekleştirdikleri basın açıklamasında, özlük haklarının yerine getirilmesi talebinde bulundu. Basın mensupları adına açıklamayı yapan Edirne Televizyonu (ETV) Müdürü Işık Burcu Koç; "Biz özlük haklarımızı istiyoruz ve verilene kadar mücadelemizi sürdüreceğiz. Bugün tam da bir mücadele günü olan 10 Ocak’ta şunu söylemek isteriz; Biz Edirneli gazeteciler olarak bu haklarımızı elde kadar mücadelemizi sürdüreceğiz" dedi.
Edirne’de yerel ve yaygın basın kurumlarında görev yapan basın mensupları, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla basın açıklaması gerçekleştirdi. Kentin Saraçlar Caddesi’nde gerçekleştirilen basın açıklamasına, gazetecilerin yanı sıra Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Ertuğrul Tanrıkulu ve çok sayıda sivil toplum kuruluş temsilcisi de destek verdi. Basın açıklamasını, gazeteciler adına Edirne Televizyonu (ETV) Müdürü Işık Burcu Koç okudu.