Edirne Belediyesi tarafından, kentteki park ve ortak kullanım alanlarında bazı vatandaşların bıraktığı çöp ve atıkların yarattığı kirliliği sosyal medya hesabından paylaşılarak tepki gösterildi. Belediyeden yapılan açıklamada, temizlik ekiplerinin her gün sahada olduğu ancak gerçek çözümün “kent bilinci ve ortak sorumluluk” olduğu vurgulanarak, tüm vatandaşlar Edirne’nin ortak yaşam alanlarını korumaya davet edildi.
Edirne Belediyesi, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla kentteki park ve ortak kullanım alanlarına bilinçsizce atılan çöp ve atıklar konusunda vatandaşlara çağrıda bulundu. Belediyenin paylaşımında, çeşitli noktalarda çekilen ve çevre kirliliğini gösteren fotoğraflara yer verilerek, duyarlılık çağrısı yinelendi.