İstanbul Büyükçekmece Belediyesi tarafından yürütülen kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında hasarlı binaların yıkım işlemleri başlatıldı. 1-7 Mart Deprem Haftası içerisinde başlatılan yıkım çalışmalarına, Büyükçekmece Belediye Başkanı Hasan Akgün ile birlikte Belediye Meclis Üyesi Mehmet Muranlı, Edirne Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü ve yetkilileri katıldı.

Büyükçekmece'de, deprem riski taşıdığı tespit edilen ve belediye, vatandaş ile müteahhit iş birliğiyle gerçekleştirilen kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında yenilenecek 10 binanın yıkımına başlandı. Yıkım çalışmalarını takip etmek üzere alana gelen Büyükçekmece Belediye Başkanı Hasan Akgün, "Büyükçekmece, yaklaşık 15 yıldan beri kentsel dönüşümde örnek bir çalışma yapıyor. Bilim insanlarımızın bize tavsiyelerini harfiyen uygulamaya çalışıyoruz" şeklinde konuştu.