Büyükçekmece'de, deprem riski taşıdığı tespit edilen ve belediye, vatandaş ile müteahhit iş birliğiyle gerçekleştirilen kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında yenilenecek 10 binanın yıkımına başlandı. Yıkım çalışmalarını takip etmek üzere alana gelen Büyükçekmece Belediye Başkanı Hasan Akgün, "Büyükçekmece, yaklaşık 15 yıldan beri kentsel dönüşümde örnek bir çalışma yapıyor. Bilim insanlarımızın bize tavsiyelerini harfiyen uygulamaya çalışıyoruz" şeklinde konuştu.