Turizm Haftası etkinlikleri kapsamında Edirne Dr. Sadık Ahmet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde 9’uncu sınıf öğrencilerinin hazırladıkları yiyecekler satışa sunuldu. Satıştan elde edilen gelir okul aile birliği bütçesinde kalırken, 9. Sınıf öğrencileri okulda öğrenip yaptıkları yiyecekleri ilk defa değerlendirme tadıma sunulmuş oldu. Öğrenciler tarafından hazırlanan gıdalar tam not aldı.

Her yıl Nisan ayının üçüncü haftası etkinliklerle kutlanan 49’uncu Turizm Haftası etkinlikleri Edirne’de devam ediyor. 49’uncu Turizm Haftası kapsamında Edirne Dr. Sadık Ahmet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 9’uncu sınıf öğrencileri tarafından hazırlanan yiyecekler düzenlenen kermeste satışa sunuldu. Öğrenciler derste öğrendikleri yiyecek tarifleri atölyelerde hazırlayarak ilk kez…