Armağan Barajı'ndan su verilecek

Kırklareli Belediyesi, DSİ ile yapılan görüşme sonrası yıllardır beklenen içme suyu hattının 2026’da Armağan Barajı’ndan şehir şebekesine bağlanacağını açıkladı. Suyun kendi cazibesiyle akacağı sistem sayesinde aylık 3 milyon TL’lik elektrik tasarrufu sağlanacağı ve Atık Su Arıtma Tesisi tadilatının da tamamlanmak üzere olduğu bildirildi.

Kırklareli Belediyesi, kentin yıllardır beklediği içme suyu çözümünde tarihi bir adımın atıldığını duyurdu. Belediye Başkanı ve beraberindeki heyet, Ankara’da Devlet Su İşleri (DSİ) Genel Müdürü Mehmet Akif Balta ile bir araya geldi. Görüşme sonrası yapılan açıklamada, Kırklareli’nin temiz, sağlıklı ve kaliteli içme suyuna 2026 yılında Armağan Barajı üzerinden kavuşacağı bildirildi.