Lalapaşa Belediye Başkanı Zafer Sezgin Geldi, önceki dönem Belediye Başkanı İsmail Arslan’ın belediyenin kasasından para çıkmadan yaptığı yatırımlar hakkındaki açıklamaları yanıtladı. Geldi; “Sayın Başkan Arslan’ın iddia ettiği gibi belediye bütçesinden herhangi bir ödeme çıkması söz konusu değildir. Bu açıklama belediye başkanından ziyade, iktidar partisi ilçe başkanı uhdesinde olan konulardır” dedi.
Lalapaşa Belediyesi önceki dönem Başkanı İsmail Arslan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 5 yıllık görev süresince Eski Cami restorasyonu, doğalgaz, TOKİ, Yaklaşık 4.5 km sıcak asfalt yol, yaklaşık 60 yıllık Su hattının yenilenmesi, Araç parkuru, kavşaktan Lalapaşa içine kadar yol aydınlatması, Lalapaşa içi aydınlatma, Parke taşı döşemesi, ramazan aylarında ve harici zamanlarda ihtiyaç sahiplerine erzak yardımı gibi yatırımların, belediyenin kasasından para çıkmadan yapıldığını açıklamıştı.
…