Edirne'nin Lalapaşa ilçesinin 1 Ağustos 1945’te ilçe statüsü kazanmasının 80. yılı dolayısıyla ilan edilen “Lalapaşalılar Günü”, bu yıl ilk kez Anıtkabir’de kutlandı. Lalapaşa Belediye Başkanı Zafer Sezgin Geldi ve beraberindeki heyet, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün manevi huzuruna çıkarak çelenk sundu, Anıtkabir Özel Defteri’ne Cumhuriyet’e bağlılık ve minnet duygularını yazdı.

Lalapaşa’nın ilçe oluşunun 80. yıl dönümü vesilesiyle ilan edilen “Lalapaşalılar Günü”, bu yıl ilk kez Cumhuriyet’in kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün manevi huzurunda kutlandı. 1 Ağustos 1945 tarihinde Resmî Gazete’de yayımlanarak ilçe statüsüne kavuşan Lalapaşa’nın, 80. yılı dolayısıyla 1 Ağustos tarihi "Lalapaşalılar Günü" ilan edildi. Bu özel günün ilk kutlamasında, Lalapaşa Belediye Başkanı Zafer Sezgin Geldi ve beraberindeki heyet, Anıtkabir’i ziyaret etti.