Meriç Nehri’nde düzenlenen 23 Yaş Altı Avrupa Kürek Şampiyonası’nda Türkiye’nin ilk altın madalyası Halil Kaan Köroğlu’ndan geldi. Diğer bir kategoride de kadınlar hafif kilo ikili çiftede kategorisinde: Türkiye milli takımından Simla Suay Alıncı ile Irmak Fertuğ, Türkiye'nin 2'nci altın madalyasını getirdi. Erkeklerde hafif kilo tek çifte kategorisinde şampiyon olma başarını gösteren Köroğlu; “İlk defa kendi ülkemizde bir yarış yaptık, daha önce hep yurt dışında yapıyorduk. Kendi ülkemizde olmasının ayrı bir gururu var, yani çok daha gururluyum şu an. Milletime bu gururu yaşattığım için mutluyum. Kendi ülkemde kazandığım için ayrı bir mutluyum. Edirne’ye ve Türkiye’ye yakışır bir galibiyet oldu” dedi.
Edirne’nin Meriç Nehri’nde düzenlenen 23 Yaş Altı Avrupa Kürek Şampiyonası erkekler hafif kilo tek çifte kategorisinde yarışan Halil Kaan Köroğlu, Türkiye’ye altın madalya getirerek turnuvada ilk kez İstiklal Marşı’nı dinletti. Aynı kategoride bireysel katılan Mikita Karneyeu ikinci, Portekiz milli takımından Duart…