Edirne Merkez Mahalle Muhtarları Derneği yönetim kurulu ve üyeleri tarafından Edirne İl Genel Meclisi’ne nezaket ziyaretinde bulunuldu.
İl Genel Meclisi Temmuz ayı oturumlarının 2’nci birleşimi Meclis Başkanı Çiğdem Gegeoğlu Başkanlığında gerçekleştirildi. Oturum öncesi geçtiğimiz ay kurularak gerçekleştirilen ilk genel kurulda yönetimi belirlenen Edirne Merkez Mahalle Muhtarları Derneği yönetim kurulu ve üyeleri tarafından meclise nezaket ziyaretinde bulunuldu.
‘HEP BERABER ÇALIŞACAĞIZ’Dernek Başkanı Sabuni Mahallesi Muhtarı Aykut Yaman; “Bu yeni dönemde inşallah hep beraber çalışacağız.…