Trakya Üniversitesi tarafından Sultan 2’nci Beyazıt Külliyesi’nin bahçesine kurulan “Tıbbi ve Aromatik Bitki Bahçesi”nin açılışı gerçekleştirildi. Bahçede Edirne Gülü’nden kuşburnuna, biberiyeden kekiğe, 38 farklı bitkiden toplam 1800 adet yetiştirilecek.

Edirne’de Trakya Üniversitesi tarafından bugün gerçekleştirilen Edirne Gülü Şenliği ve Hasadı etkinlikleri kapsamında Sultan 2’nci Beyazıt Külliyesi’nde “Tıbbi ve Aromatik Bitki Bahçesi” açılışı gerçekleştirildi. Açılışa Edirne Valisi Yunus Sezer, Trakya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erhan Tabakoğlu, çeşitli Balkan üniversitelerinin rektörleri ve akademisyenler katıldı.

Bahçede 38 farklı bitkiden toplam 1800 adet yetiştirilirken, Osmanlı döne…