Edirne’de 21-27 Mayıs Türk Mutfağı Haftası etkinlikleri ikinci gününde soğanlı köfte tadımıyla devam etti. Öğrenciler tarafından hazırlanan köfteler katılımcılardan tam not aldı.

Türk Mutfağı Haftası, bu yıl 21-27 Mayıs tarihleri arasında yurt genelinde kutlandığı gibi Edirne’de de kutlanmaya devam ediyor. Devecihan Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinliklerin ikinci gününde Edirne’nin yöresel yemeği soğanlı köfte, liseli öğrenciler tarafından katılımcılara sunuldu.

Etkinliğe katılan İl Kültür ve Turizm Müdürü Kemal Soytürk, gençlerin çalışmalarını çok değerli bulduğunu dile getirerek “Değerli misafirler, sevgili öğrencilerimiz, kıymetli basın mensubu arkadaşlar Türk Mutfağı Haftası’nda bugün 2’nci günümüzdeyiz. Bu yılki Türk Mu…