Tapu ve Kadastro Müdürlüğü tarafından 177’nci kuruluş yıldönümü kapsamında Atatürk Anıtı’nda çelenk töreni düzenlendi.
Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’nün 177’nci yılı kapsamında Atatürk Anıtı’na çelenk töreni düzenlendi. Anıta çelenk sunumunun ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı’yla devam eden törene, çoğu personel ve vatandaş katılım sağladı.
‘KARARLILIK VE AZİM, BİZLERİ BUGÜNKÜ NOKTAYA GETİRDİ’Törende çelenk sunumunu gerçekleştiren Tapu ve Kadastro Edirne Bölge Müdürü Hayrullah Akdemir, 177 yılda her zorluğa rağmen başarılara imza attıklarını vurguladı. Akdemir; “Bugün, tarihimizin önemli bir kilometre taşının yıl dönümünü kutluyoruz. Gönülden inanıyoruz…