Edirne Tapu Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü, 177’nci yılını doldurdu. Bu kapsamda geçmişteki personellerini yad etmek için Eski Cami’de Mevlid-İ Şerif programı gerçekleştirdi.

177’nci yılını doldurarak, ikinci asrına yaklaşan Edirne Tapu Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü, hayatını kaybeden meslektaşlarını ve büyüklerini anmak için Eski Cami’de Mevlid’i Şerif programı düzenledi. Gerçekleştirilen mevlit programına personeller de katılım sağladı.

Programa katılan Tapu Kadastro Edirne Bölge Müdürü Hayrullah Akdemir, geçmişteki büyüklerini yad etti. Birçok kurucu büyüğü ve meslektaşlarını anan Akdemir, hiç unutulmadıklarını vurguladı; “Bir kuruluş olmanın getirdiği şey, bugüne kadar bu kurumu emanet eden geçmiştek…