Edirne İl Genel Meclisi’ne ziyarette bulunan Edirne Valisi Yunus Sezer, tarımdaki problemlerin çözümü için önümüzdeki yıl tarım ilgili bir çalıştay yapma mesajı verdi. Vali Sezer; “Önümüzdeki yıl için bizim tarımla ilgili bir çalıştay yapıp hem ürün deseni noktasında hem de bu alternatif sulama yöntemleriyle ilgili olarak yoğun bir bütçe imkanı hem DSİ tarafıyla hem de bizim özel idaremiz tarafından bir bütçe ayırmamız ve kaynak ayırmamız ve sıkıntı yaşadığımız tüm noktalara bir şekilde bir çözüm getirmemiz gerekiyor” dedi.
Edirne Valisi Yunus Sezer, bugün Edirne İl Genel Meclisi’nin Eylül ayı 4’üncü birleşimine katılarak değerlendirmelerde bulundu. İl Genel Meclis Başkanı Çiğdem Gegeoğlu ve meclis üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda açıklamalarda bulunan Vali Sezer, İl Özel İdaresi bünyesinde gerçekleştirilen bazı çalışmalar hakkında bilgi verdi. Sulama, yol ve altyapı çalışmalarına özellikle değinen Vali Sezer, tarım konusunda önümüzdeki yıl yapılacak çalıştayda yaşanan kuraklığa alternatif çöz…