Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), son günlerde özellikle iç bölgelerde mevsim normallerinin altında seyreden hava sıcaklıklarının hafta sonundan itibaren artış göstereceğini açıkladı.

Yapılan değerlendirmelere göre sıcaklıklar kuzeybatı kesimlerden başlayarak ülke genelinde kademeli şekilde yükselecek. MGM’nin haftalık hava tahmin haritalarına göre, bugün itibarıyla batı bölgelerde hissedilmeye başlanacak sıcaklık artışı, hafta ortasına kadar devam edecek. Birçok ilde sıcaklık değerlerinin mevsim normallerinin üzerine çıkması bekleniyor.

 

Öte yandan hafta sonu ile yeni haftanın ilk gününde Marmara ve Kuzey Ege’de kuzey yönlerden esecek kuvvetli rüzgarların etkili olacağı tah…