Edirne Belediyesi tarafından Sarayiçi’nde kurulan dev LED ekran, A Milli Futbol Takımı’nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda Paraguay ile oynadığı karşılaşmada vatandaşları bir araya getirdi.

Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan’da Sarayiçi’nde vatandaşlarla milli maç coşkusunu birlikte yaşadı.

20 Haziran Cumartesi günü saat 06.00’da başlayan mücadele, aynı gün gerçekleştirilen üniversite sınavları dikkate alınarak planlanan organizasyon kapsamında canlı olarak yayınlandı. Sarayiçi’nde oluşturulan düzen sayesinde hem sınav sürecine uygun bir ortam sağlandı hem de vatandaşlar milli heyecanı hep birlikte yaşadı.