İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, programda İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı, belediye personeliyle bir araya geldi. Eğitimde, çocuklar ve gençlerin uyuşturucu madde kullanımına ilişkin karşı karşıya bulunduğu riskler ile dijital oyun platformları ve çevrim içi mecralarda karşılaşabilecekleri güvenlik tehditleri hakkında bilgi verildi.
Programda ayrıca güvenli internet kullanımı, siber farkındalık, çevrim içi oyunların taşıdığı riskler, sosyal medya kaynaklı tehditler ve ebeveynlerin çocuklarını dijital ortamda karşılaşabilecekleri tehlikelere karşı korumak için dikkat etmeleri gereken hususlar ele alındı.