Tekirdağ Valiliği önünde gerçekleştirilen törende Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Hüseyin Özdemir ve engelli dernekleri, Atatürk Anıtı'na çelenk sundu.
Özdemir, burada yaptığı konuşmada, engellilerin hayatını kolaylaştırmak adına çalışmalar yaptıklarını söyledi.
Özel bireylerin hayatlarına dokunmanın kıymetli olduğunu dile getiren Özdemir, kurumların ve vatandaşların engelli bireylere karşı her zaman duyarlı olması gerektiğini ifade etti.