Çoğunluğu sağlık çalışanı olmak üzere çeşitli meslek gruplarından kadınların bir araya gelerek oluşturduğu basketbol takımı, yoğun iş temposuna rağmen haftada çift antrenman yaparak parkede ter döküyor. Edirne Devlet Hastanesinde görev yapan 3 kadın hekimin girişimiyle kurulan takımın oyuncuları, gün içerisinde hastalara şifa dağıtırken, akşam saatlerinde spor salonunda buluşup basketbolla moral depoluyor.

Genel cerrah Melda Canbaz öncülüğünde çalışmalarını sürdüren takımda bazı anneler çocuklarıyla antrenmana geliyor, bazı sporcular ise şehir dışından yalnızca idman için Edirne'ye geliyor. Takım oyuncularından ve 28 yıllık basketbol antrenörü Diler Erbaş, basketbolun hayatlarının ayrılmaz bir parçası olduğunu söyledi. Takım…