Edirne Haberler

Edirne Belediyesi'nden vatandaşlara aşure ikramı

Edirne Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent merkezinde geleneksel aşure ikramı etkinliği düzenledi.

Adem Batuhan SEVER
Adem Batuhan SEVER
Editör
Adem Batuhan SEVER
Adem Batuhan SEVER
Muhabir
27 Haziran 2026 16:08

Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinlik, kentin en işlek noktalarından Saraçlar Caddesi ile Cumartesi Pazarı'nda gerçekleştirildi.

Edirne Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent merkezinde geleneksel aşure ikramı etkinliği düzenledi.

İkram programına; Edirne Belediye Başkan Yardımcıları Gökçe Onur Öktem ve Savaş Çerkez, CHP Edirne Merkez İlçe Başkanı Volkan Akgüngör ile Belediye Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Tayfun Zafer de katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.

Edirne Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent merkezinde geleneksel aşure ikramı etkinliği düzenledi.

Protokol üyeleri, vatandaşlara aşure ikram ederek onlarla sohbet etti ve Muharrem aylarını tebrik etti.

Edirne Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent merkezinde geleneksel aşure ikramı etkinliği düzenledi.

Etkinliğin ardından Edirne Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Muharrem Ayı vesilesiyle, belediye başkan yardımcılarımızın katılımıyla Cumartesi Pazarı ve Saraçlar Caddesi’nde hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve bereketin simgesi olan aşureyi hemşehrilerimizle paylaşarak bu güzel geleneği birlikte yaşattık. Muharrem Ayı’nın kentimize, ülkemize ve tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyoruz."

Edirne Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent merkezinde geleneksel aşure ikramı etkinliği düzenledi.

 

Kaynak: Adem Batuhan SEVER

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!