Keşan Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Kılıçköy korusunda düzenlenen şenlikte vatandaşlar bir araya geldi.
Açıklamada, Keşan'ın geleneklerinin yaşatılmaya devam edildiği belirtilerek, "Paylaşmanın ve birlikte gülmenin güzelliğini çoğaltmaya devam edeceğiz." ifadelerine yer verildi.
Şenliğe, Keşan Kaymakamı Aziz Mercan ile Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da katıldı. AA