Edirne'de, kamu kurumlarında 1 Ocak 2025'te tamamen yürürlüğe giren 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu'nun uygulanmasına yönelik istişare toplantısı düzenlendi. Toplantıda sahada yaşanan sorunlar ve çalışan güvenliğini artıracak tedbirler görüşüldü.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Edirne Valiliği'nin ev sahipliğinde Devecihan Kültür Merkezi'nde düzenlenen toplantı, 81 ilde gerçekleştirilecek serinin ikincisi oldu.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programa Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, İl Emniyet Müdürü Muhittin Ayhan, Genel Müdür Erhan Taylan ve çok sayıda kurum temsilcisi katıldı.